Проекти Erasmus+

Проєкт Erasmus+ CBHE «Security Education Centerfor UnifiedResilience and Effective Communications – Освітній центр з питань безпеки для забезпечення резильєнтності та ефективних комунікацій (SECURE)».
Коротка назва проєкту: SECURE
№ проєкту: 101179818
Пріоритет: Розвиток потенціалу вищої освіти
Тривалість проєкту: 01.10.2024-30.09.2027
Розмір гранту:738 699.00 ЄВРО
Програма фінансування ЄС: Європейський інструмент сусідства (Erasmus+: КА2 CBHE)
Цільова група: здобувачі освіти, науково-педагогічний і адміністративний персонал, представники бізнесу та влади.Акроніми:
CBHE - Capacity building (higher education)/Розбудова потенціалу у сфері вищої освіти.
SECURE - Security Education Centerfor UnifiedResilience and Effective Communications.
Учасники консорціуму:
- Університет Авейру (Португалія);
- Вальядолідський університет (Іспанія);
- Каунаський технологічний університет (Литва);
- Кавказький університет (Грузія);
- Державний університет Акакія Церетелі (Грузія);
- Батумський державний університет імені Шота Руставелі (Грузія);
- Харківський національний університет радіоелектроніки (Україна);
- Національний авіаційний університет (Україна);
- Черкаський державний технологічний університет (Україна).
Проект має на меті розробку двох подібних R&EHubів – першого в Україні та другого в Грузії, враховуючи та використовуючи як приклад кращий досвід університетів країн ЄС. R&EHubs включатиме три інноваційні лабораторії в галузі кібербезпеки 5G і за її межами. Ці два R&EHubs (UA та GE) стануть основою для розробки лабораторій, практичних завдань у рамках чотирьох навчальних курсів (модулів) у рамках проекту. Також це стане основою для навчання зацікавленого персоналу, програми підвищення кваліфікації, проведення дослідницької діяльності, розслідування кібератак у цій сфері тощо. Очікується, що всі лабораторії будуть перехресно з’єднані, а віддалений доступ до всіх зацікавлених сторін надаватися за допомогою однієї спільної платформи R&EHub.
У межах проєкту на базі Черкаського державного технологічного університету заплановано створення спеціалізованої лабораторії квантового захисту та нового курсу з квантової та постквантової безпеки. Лабораторія та курси будуть доступні для усіх учасників консорціуму, що сприятиме розвитку інноваційних технологій.
Детальніше про проєкт - https://erasmus-secure.eu/uk/
Координатор проєкту від університету: д. т. н., професор Еміль Фауре, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
MOOC-BASED MICRO-CREDENTIALS FOR TEACHER PROFESSIONAL DEVELOPMENT
Проєкт Erasmus+ CBHE «MOOC-based micro-credentials for teacher professional development – Мікрокваліфікації на основі MOOC для професійного розвитку викладачів (CRED4TEACH)».
Коротка назва проєкту: CRED4TEACH
№ проєкту: 101082858
Пріоритет: Розвиток потенціалу вищої освіти
Тривалість проєкту: 01.06.2023 – 31.05.2026
Розмір гранту: 700 193,00 ЄВРО
Програма фінансування ЄС: Європейський інструмент сусідства (Erasmus+: КА2 CBHE)
Цільова група: вчителі загальноосвітніх шкіл, професійно-технічних та закладів вищої освіти, які будуть проходити курси підвищення кваліфікації.
Акроніми:
CBHE - Capacity building (higher education)/Розбудова потенціалу у сфері вищої освіти.
MOOC - massive open online course/МВОК-масові відкриті онлайн-курси.
Учасники консорціуму
Партнери з ЄС:
Українські партнери:
Проєкт імплементується в 2023-2026 роках Черкаським державним технологічним університетому складі консорціуму. Серед учасників консорціуму виконавців проєкту, координатором якого виступає Fachhochschule des Mittelstandes (FHM) GMBH (Німеччина), є представники семи європейських країн: Німеччини, Португалії, Естонії, Туреччини, України, Албанії, Чорногорії.
Проєкт спрямовано на забезпечення високоякісного, інклюзивного, гнучкого та компетентнісного навчання без відриву від роботи для викладачів у всіх освітніх секторах. Задачею проєкту є надання мікрокваліфікацій на основі масових онлайн курсів для збільшення можливостей професійного розвитку викладачів. Метою проєкту є створеннячотирьохрегіональнихцентрів, які забезпечуватимуть офіційно визнані МОН України курси підвищення кваліфікації для викладачів усіх рівнів освіти дистанційно та без відриву від основних обов'язків за накопичувальною системою.
Цілі проєкту полягають у наступному:
Для досягнення цілей проєкту CRED4TEACH зміцнить інституційну спроможність для надання мікрокваліфікацій здобутих на основі MВОК шляхом проведення тренінгів партнерами з країн-учасниць програми, створить національні та інституційні керівні принципи для надання мікрокваліфікацій, розробить, впровадить та затвердить 11 мікрокваліфікацій здобутих на основі MВОК, а також сприятиме поширенню досягнутих результатів за допомогою широкомасштабної кампанії з розповсюдження інформації. Результати проєкту будуть відображені у 3 схемах, що містять рекомендації для осіб, відповідальних за прийняття рішень у сфері освіти, щодо впровадження мікрокваліфікацій на національному рівні.
Детальніше про проєкт - https://cred4teach.eu/
Координатор проєкту від університету:
д. т. н., професор Еміль Фауре, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Проекти TEMPUS
Проекти USAID
Метою цього проєкту є скорочення існуючого розриву між швидкими темпами цифрової трансформації та підготовкою фахівців з різних галузей, особливо тих, що не пов'язані з ІТ. Наразі фахівці не мають достатньої кваліфікації для ефективної роботи з цифровими технологіями та інструментами, а також для розуміння можливих підводних каменів у їх використанні, включаючи питання психічного здоров'я та правові питання.Серед завдань проекту NEXT є наступні: 1) запровадження неформальної позашкільної освіти з питань цифрових навичок, soft skills, психічного здоров'я та правових аспектів діджиталізації для студентів; 2) підготовка викладацького складу вищих навчальних закладів з метою забезпечення студентів кваліфікованими тренерами, які можуть допомогти їм у неформальному навчанні; 3) розробка інноваційних навчальних ресурсів відповідно до новітніх тенденцій у сфері цифрових технологій; 4) покращення командної роботи студентів та їхніх цифрових навичок через конкурс студентських проєктів; 5) створення сучасних лабораторій в українських університетах для метаверсійних комунікацій.Для досягнення вищезазначених цілей в рамках проекту NEXT буде проведено низку різноманітних заходів, проектні зустрічі, тренінги для тренерів, конкурс студентських проектів, студентська конференція.До результатів запропонованого проєкту належать: навчальне середовище NEXT-Study, яке сприятиме створенню спільного репозиторію різноманітних навчальних ресурсів, які будь-який студент зможе використовувати для поглиблення знань у певній галузі; навчальні ресурси, які охоплюватимуть різні теми з цифрових навичок та цифрової грамотності; віртуальна платформа NEXT-Collaboration для покращення комунікаційних навичок у віртуальному робочому просторі; а також NEXT-Network, яка забезпечить сталість впровадження результатів проєкту.Таким чином, запропонований проєкт зробить значний внесок у процес приведення цифрових та м'яких навичок майбутніх фахівців у відповідність до сучасних вимог "цифрового" ринку праці в Україні.Цифрова трансформація для підтримки робочої сили наступного поколінняМетою цього проєкту є скорочення існуючого розриву між швидкими темпами цифрової трансформації та підготовкою фахівців з різних галузей, особливо тих, що не пов'язані з ІТ. Наразі фахівці не мають достатньої кваліфікації для ефективної роботи з цифровими технологіями та інструментами, а також для розуміння можливих підводних каменів у їх використанні, включаючи питання психічного здоров'я та правові питання.Цілі проєкту:1) Запровадження неформальної позашкільної освіти з питань цифрових навичок, soft skills, психічного здоров'я та правових аспектів діджиталізації для студентів;2) Підготовка викладацького складу вищих навчальних закладів з метою забезпечення студентів кваліфікованими тренерами, які можуть допомогти їм у неформальному навчанні; 3) Розробка інноваційних навчальних ресурсів відповідно до новітніх тенденцій у сфері цифрових технологій;4) Покращення командної роботи студентів та їхніх цифрових навичок через конкурс студентських проєктів;5) Створення сучасних лабораторій в українських університетах для метаверсійних комунікацій.Для досягнення вищезазначених цілей в рамках проекту NEXT буде проведено ряд різноманітних заходів, проектні зустрічі, тренінги для тренерів, конкурс студентських проектів, студентська конференція. Результатами проекту стануть: навчальне середовище NEXT-Study, яке сприятиме створенню спільного сховища різноманітних навчальних ресурсів, які будь-який студент зможе використовувати для підвищення знань у певній галузі; навчальні ресурси, які охоплюватимуть різні теми цифрових навичок і цифрової грамотності; віртуальна платформа NEXT-Collaboration для вдосконалення навичок спілкування у віртуальному робочому просторі; NEXT-Network для забезпечення стабільності впровадження результатів проекту.Проект суттєво сприятиме процесу приведення цифрових та програмних навичок майбутніх спеціалістів до сучасних вимог діджиталізації та формування «цифрового» ринку праці в Україні. Старт проєкту відбувсяна початку 2024 року, відповідальний за проєкт відЧеркаського державного технологічного університету завідувача кафедри «Програмного забезпечення автоматизованих систем», д.т.н., професор Голуб Сергій Васильович
Проекти DAAD
Twinning Initiative
У рамках проєкту Ukraine Twinning за фінансової підтримки британського благодійного фонду Маріупольський державний університет отримав права на однойменну електронну платформу для вивчення англійської мови від компанії Reallyenglish.com Limited.
Проєкт English4Ukraine надає можливість протягом року академічній спільноті України отримати безкоштовний доступ до курсів англійської мови на платформі Reallyenglish.
Платформа надає користувачам можливість:
Перелік курсів на платформі з їхнім описом можна знайти за посиланням.
Презентацію платформи можете переглянути за цим посиланням.
Запис інформаційної сесії ви можете переглянути та поширити серед колег за цим посиланням.
Всі бажаючі доєднатися до платформи для вивченння англійської мови мають заповнити фрму:
Ініціатива єднання між британськими та українськими університетами, яка відбулася за сприяння Фонду Президента України з підтримки освіти, науки та спорту у партнерстві з об’єднанням університетів Великої Британії та Cormack Consultancy Group.
Ініціатива покликана об’єднати зусилля українських університетів з британськими вишами-побратимами, що мають схожі профілі, розміри та спеціальності, щоб допомогти знайти надійних партнерів, які підтримуватимуть зв’язок між студентством та академічною спільнотою закладів вищої освіти. Детальніше
Черкаський державний технологічний університет з 1 вересня 2024 року став учасником пілотного проєкту «Grammarly for Education», який реалізується Міністерством освіти і науки України спільно з компанією Grammarly.
Основна інформація про проєкт:
Як взяти участь:
Зареєструйте акаунт на платформі Grammarly for Education. Реєструватися потрібно за електронною адресою на корпоративному домені ЧДТУ: @chdtu.edu.ua.
Перейдіть за посиланням: https://invite.grammarly.com/Ng1wyeaE для доступу до команди університету або надіслати свій e-mail на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її." style="margin: 0px; padding: 0px;">Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
Вивчайте функції за допомогою онлайн-посібника.
Додаткові корисні матеріали щодо використання Gramarly.
Додаткові матеріали:
Стаття “Rethinking Academic Integrity Policies in the AI Era”.
Курс для студентів “AI for Students” (про принципи відповідального використання технологій ШІ в освітній сфері).
Ця можливість допоможе підвищити рівень володіння англійською мовою та покращити якість навчання в університеті.
За детальною інформацією звертайтеся до відділу проектів та програм:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
Grammarly for Education
Інші проекти
Що таке Цілі сталого розвитку?Цілі сталого розвитку (ЦСР), які ще називають “Глобальними цілями” — це загальний заклик до дій, спрямованих на те, щоб покінчити з бідністю, захистити планету і забезпечити мир і процвітання для всі людей у світі.Вказані 17 Цілей є розвитком успіху Цілей розвитку тисячоліття; крім того, серед інших пріоритетів, вони також охоплюють нові сфери, такі як кліматичні зміни, економічна нерівність, інновації, стале споживання, мир і справедливість. Цілі є взаємопов'язаними — ключем до успіху в одній із них є вирішення питань, загалом пов'язаних із іншими.ЦСР працюють у дусі партнерства і прагматизму, і спрямовані на правильний вибір з метою стабільного підвищення якості життя для майбутніх поколінь. Вони містять чіткі орієнтири та цільові показники, які всі країни мають запровадити відповідно до власних пріоритетів і екологічних проблем світу загалом. ЦСР є інклюзивним порядком денним. Вони усувають основні причини бідності та об'єднують нас для запровадження позитивних змін для людей і планети. “Підтримка Порядку денного до 2030 року є одним із головних пріоритетів ПРООН”, - заявила Адміністратор ПРООН Хелен Кларк. “ЦСР надають нам загальний план і порядок денний для вирішення деяких нагальних проблем, що стоять перед нашим світом, таких як бідність, кліматичні зміни та конфлікти. ПРООН має досвід і знання, необхідні для досягнення прогресу і надання допомоги країнам на шляху до сталого розвитку”.Детальніше за посиланнями:http://www.un.org.ua/ua/tsili-rozvytku-tysiacholittia/tsili-staloho-rozvytkuhttps://www.ua.undp.org/content/ukraine/uk/home/sustainable-development-goals.htmlЧеркаський державний технологічний університет є партнером Програми розвитку ООН в Україні з 2011 року.Детальніше за посиланнямhttps://www.ua.undp.org/content/ukraine/uk/home/about-us.htmlЗ 2012 року університет є учасником спільного проекту ЄС/ПРООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду». Проект має на меті сприяти сталому соціально-економічному розвитку на місцевому рівні шляхом підтримки та співфінансування громадських ініціатив у всіх областях України.Детальніше за посиланням http://cba.org.ua/ua/Робота здійснюється створеним в рамках проекту Ресурсним центром зі сталого розвитку ЧДТУ. Мета діяльності Ресурсного центру зі сталого розвитку ЧДТУ – впровадження концептуальних основ сталого місцевого розвитку на засадах реалізації ЗВО політики залученості студентів, викладачів, населення, бізнес-структур до реалізації спільних проблем економічного, соціального та екологічного характеру.Освітня мережа сприяння сталому місцевому розвитку: вищі навчальні заклади України, які упродовж 2011–2017 років за ініціативи спільного проекту ПРООН/ЄС «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду» створили унікальну мережу партнерських ВНЗ. Освітня мережа допомагала Проекту в реалізації певних цілей і завдань у громадах України, підвищувала знання та компетенції студентів різних спеціальностей і водночас створювала унікальні власні продукти для студентського й академічного середовища. Найцікавішими щорічними заходами стали студентські дебати та літні школи зі сталого розвитку, а також конкурси наукових робіт і проектів на зазначену тематику. Найкращим результатом роботи стало, крім десятків проведених спільних заходів, здобуття успіхів окремими викладачами та студентами, історії яких наведено у виданні.Детальніше за посиланням
- військовослужбовці Збройних Сил України (далі – ЗСУ) та інших створених для захисту незалежності, суверенітету і територіальної цілісності України збройних формувань, заплановані для звільнення в поточному році;
- військовослужбовці ЗСУ та інших силових структур, звільнені з військової служби протягом останніх трьох років і які мають стаж служби не менше 10 років;
- ветерани війни (учасники бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни та учасники війни);
- члени сімей (чоловік /дружина) вищезазначених категорій;
- члени сімей загиблих учасників бойових дій (чоловік / дружина).
ОПИС КУРСУ: представлений курс дасть змогу слухачам набути практичних навичок та компетенції для написання бізнес-плану та відкриття власного бізнесу. Під час курсу Ви дізнаєтесь:
- де взяти ідею;
- як перевірити власну ідею на життєздатність
- як написати унікальний бізнес-план, привабливий для інвесторів;
- що таке мотивація персоналу: «…як запалити вогонь з середини…»;
- про випуск та промоцію продукту;
- як отримати кошти на проєкт;
- що таке пітчинг проекту;
- як розробити власний сайт та просувати його в мережах.
ДИСЦИПЛІНИ, ЩО ВИВЧАЮТЬСЯ НА КУРСІ:
- організація підприємницької діяльності;
- розробка бізнес-плану;
- правове регулювання підприємницької діяльності;
- менеджмент та маркетинг у підприємництві;
- бухгалтерський облік, оподаткування, звітність та аудит бізнесу;
- ІТ в бізнесі (ERP/CRM –системи, чат-боти, telegram, fb, instagram, поштова розсилка);
- робота з персоналом;
- ефективні комунікації та бізнес-мислення;
- навчальна практика;
- виробнича практика;
- консультації;
- кваліфікаційний іспит– захист бізнес-плану.
РЕЗУЛЬТАТ: По закінченню курсу слухачі отримають навички з розроблення бізнес- та/чи соціального проєкту (в т.ч. для подачі на отримання грантів), вмітимуть вести проектну та звітну документацію, зможуть створити сайт «з нуля» та просувати свої послуги (продукцію) через мережу інтернет, отримають базові навички з бізнес-мислення.При успішному завершення навчання випускники отримують три документи:
- свідоцтво про професійну перепідготовку державного зразка (від Черкаського державного технологічного університету);
- спільний сертифікат університету NORD та Черкаського державного технологічного університету;
- спільний диплом Міністерства закордонних справ і Міністерства оборони Норвегії.
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАННЯ: Черкаський державний технологічний університет ДОДАТКОВІ МОЖЛИВОСТІ: В університеті функціонують: спорткомплекс, проводяться заняття в секціях (футбол, волейбол, баскетбол, настільний теніс), інклюзивний тренажерний зал,
Noosphera - територія для розробки та впровадження проектів, Мережева академія CISCO, Юридична клініка "Gratis", інформаційний центр ЄС, Центр працевлаштування та розвитку кар’єри.
ПАРТНЕРИ ПРОЕКТУ: ГО «МЕЖА.ЮА» надає допомогу у соціальній адаптації, правовій адаптації, супровід учасників по закінченню проекту, сприяння в працевлаштуванні та організації власного бізнесу.
КЕРІВНИКИ ПРОЕКТУ:
ГО «МЕЖА.ЮА» Тимошенко Олександр Іванович +38(067)790-32-09Черкаський державний технологічний університет Журба Інна Олександрівна +38(093)107-22-87Представник Мінветеранів в регіоні Остапенко Олег Григорович +38(068)695-50-95 РЕЄСТРАЦІЯ НА ПРОЕКТ: https://cutt.ly/6kHhmzB
Проект "Англійська мова для університетів" має на меті допомогти українським університетам розвинути стійкий потенціал викладання англійської мови, запровадити стандарти в університетах та вдосконалити викладання і вивчення мови, щоб створити більше можливостей для ефективної участі в ініціативах міжнародної співпраці.
https://www.britishcouncil.org.ua/en/teach/projects/english-universities
Програма з розширення можливостей заради відновлення порозуміння для лідерів громад в Україні «Мир у цифровий час»/ Empowerment Peace and Post-Conflict Reconstruction Programme for Community Leaders in Ukraine «Peace in Digital Era», який буде реалізуватися за підтримки Інституту зовнішніх культурних зв’язків (IFA) коштами Міністерства закордонних справ Федеративної Республіки Німеччина з 15 серпня 2021 року по 31 грудня 2022 року.
Метою проєкту є:
- посилення в суспільстві ідеї діалогу заради порозуміння та примирення як важливої умови сталого розвитку країни, її європейської інтеграції;
- підтримка місцевих органів влади та неурядових організацій, що працюють на місцях, для забезпечення політичної, соціальної та економічної участі молоді і жінок у мирному процесі в Україні;
- розширення можливостей громадських діячів та посилення їхніх голосів на місцевому рівні;
- забезпечення виконання в Україні умов Резолюції 1325Ради Безпеки ООН, Резолюції 2250 Ради Безпеки ООН та досягнення цілей сталого розвитку до 2030 року;
- послаблення напруження та пом’якшення конфліктів у суспільстві шляхом спільної громадської діяльності;
- створення простору для повноправної участі людей з усієї України (у тому числі з непідконтрольних територій) у вирішенні питань, пов’язаних з побудовою миру та встановленням безпеки на національному рівні.