,
,
Відеоканал ЧДТУ

ЧДТУ

Черкаський державний технологічний університет
Cherkasy state technological university

Черкаський державний технологічний універсітет

Наукова діяльність кафедри

 

На кафедрі проводиться науково-дослідна робота під керівництвом доктора технічних наук, професора О.М. Пилипенка. Теми наукових робіт висвітлюють тенденції розвитку сучасного автомобілебудування, а результати наукових досліджень впроваджуються в навчальний процес. Щорічно публікується близько 30 наукових праць з питань автомобільного транспорту. Викладачі та аспіранти здійснюють наукові розробки за такими напрямами:

·                Покращення тягово-експлуатаційних характеристик дизельного двигуна шляхом використання біопалива.

·                Визначення тягово-швидкісних характеристик бензинових ДВЗ з озонуванням палива.

·                Розробка безступеневої механічної трансмісії автомобіля.

Покращення тягово-експлуатаційних характеристик дизельного двигуна шляхом використання біопалива

Визначення тягово-швидкісних характеристик бензинових ДВЗ з озонуванням палива

Розробка безступеневої механічної трансмісії автомобіля

Активну участь в науковій роботі кафедри приймають студенти. Матеріали дипломних та магістерських робіт, спрямованих на вдосконалення агрегатів та систем автомобілів, щороку представляються на студентській науково-практичній конференції.

3-D модель двигуна з механізмом змінного ступеня стиснення

 

СТУДЕНТСЬКА ТВОРЧІСТЬ

"Баггі" своїми руками. Студентська ініціатива кафедри Автомобілів та технології їх експлуатації ЧДТУ.

Конструювання баггі відкриває широкий простір для технічної творчості, а тому створення подібних автомобілів усе більше й більше залучає до себе інженерів автомобілістів, особливо молодь.

Основними частинами "БАГГІ" є вузли й агрегати серійного автомобіля-мотоколяски СМЗ С-3А Серпуховського мотоциклетного заводу. 

Основою автомобіля служить суцільнозварна рама з холоднокатаних безшовних труб з доступних конструкційних сталей перетину Ø40х2.

Згідно із вимогами автомобілі баггі 0-го й 1-го класів забезпечуються серійними мотоциклетними двигунами повітряного охолодження. В БАГГІ використано двигун мотоциклу Юпітер, який зазнав значних доробок та заміни системи запалювання. Він розташований у задній частині автомобіля, це дозволяє отримати достатню зчіпну масу на ведучих колесах.

Як правило, на баггі застосовують покажчики з мінімально можливою кількістю приладів. Наш баггі обладнаний спідометром, тахометром, термометром, що показує температуру циліндра, термометром зовнішнього повітря.

"Мотоколяска" своїми руками.

Мотоколяску сьогодні забули. Саме з цих міркувань, ми кидаємо виклик сучасності і відтворюємо незаслужено забутий транспортний засіб. Впровадження нових науково-технічних рішень, дозволить модернізувати двигун та ужорсточити несучий кузов.

Короткі технічні характеристики проекту, що створюється, такі: при довжині 2600 мм мотоколяска має колісну базу 2050 мм, збільшений кліренс 250…275 мм, споряджена маса 350 кг (варіюється залежно від  типу двигуна), ширина 1370 мм, колія при цьому 1200 мм, висота 1600 мм. Корисне навантаження 180 кг (2 особи + 40 кг вантажу). Швидкість 60…90 км/год. Висока економічність палива, покращена стійкість та прохідність.Силовим агрегатом для моделі ставмодернізований двигун потужністю 25 к. с. разом із чотириступеневою коробкою передач.